27 Ekim 2016 Perşembe






                                   BANYO RUTİNİM

      Arkadaşlar merhabalar duştan yeni çıkmışken ıslak ıslak havluyla otururken size neden banyoda neler yaptığımı anlatmıyorum diye kendi kendime sordum veee yazmaya karar verdim arka planda The Sun Parov Stelar eşliğinde elimdede kayısılı bitki çayımla size bu satırları yazıyorum
      O zamannnn başlayalım banyoya ilk girdiğimde sıcak suyu sonuna kadar açarım ortamın iyice buharlanmasını sağlarım sonra elime bi kese alırım sonra onu ıslatırım sonrada iyice ıslattığım yüzümü hafif hafif dairesel hareketlerle keselerim ölü derilerden arındıran muhteşem bi uygulama kesinlikle denemelisiniz Ardından saçlarımı iyice ıslattıktan sonra şampuanlarım hafif hafif parmak uçlarımla masaj yaparım Bu arada şampuan ogx 
Bu şampuandan ben çok memnunum size de kesinlikle öneririm saçlarınızın yumuşak ve parlak olduğunu görüceksiniz ama saçlarınız yağlıysa başka bir ürün tercih edin derim Ardından saçlarımı iyice duruladıktan sonra gene ogx marka saç kremi kullanıyorum sadece saç uçlarıma bildiğiniz üzere
Saçlarımda krem beklerken ponza taşıyla ayaklarımı ölü derilerinden arındırıyorum Saç bakımıma özen gösterdiğim için biraz bakım olayını abartıyorum saçımı iyice duruladıktan sonra urban hair extreme resist repair saç kremini saç diplerime ve saç uçlarıma uyguluyorum 
Krem saçımda beklerken liflenme aşamasına geçiyorum duş jelim victorias secret passion struck harika ötesi bir kokusu var Kesinlikle öneriyorum çok kalıcı
Ardından iyice durulandıktan sonra son aşamaya geçiyorum Schwarzkopf keratin içerikli saç maskesini saçlarımın uçlarına uyguluyorum 
Saçımda maske beklerken duşta vücut kremimi kullanıyorum niveanın kremi gayet memnunum gerçekten iyi nemlendiriyor 
Veeee durulanıp duştan çıkıyorum umarım yazımı beğenmişsinizdir bidaha ki yazımda görüşmek dileğiyle duştan sonra bakımımı yazabilirim belki sağlıcakla kalın...
NOT:Kullandığım ürünleri watsonslarda ve gratislerde bulabilirsiniz vs hariç
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder