27 Nisan 2016 Çarşamba






                              SPOR AYAKKABISI AŞKINA!


         Selamlar arkadaşlar kısacık bir aradan yeniden birlikteyiz Keyifler nasıl napıyorsunuz bakalım özlediniz mi beni:) Bugün sizlerle spor ayakkabı hakkında konuşmak istiyorum Spor ayakkabılar sizin hayatınızda nasıl bir yer kaplıyor bilmiyorum ama benim için tek kelimeyle vazgeçilmezlerim:) Hem rahatlar hem de her yere uymuyorlar mı sizce? Hele ki o ağrılı topuklu ayakkabılardan sonra tam bir kurtarıcılar benim için Her şeyle giyebilirim Gün içinde yüksek ihtimalle spor ayakkabı giyiyorum ama ben spor ayakkabıları gecede de tercih ediyorum hem değişik bir tarz hem de rahatlar Bu tarzı ben airmaxları herkes tercih etmeden de uyguluyordum Biliyorsunuz ki airmaxlar her yerde her şeyle kombinliyorlar baktığımız her yerde airmax görebiliyoruz Ama onun da modası geçiyor hatta geçmeye başladı bile
        Onun yerine benim gibi spor ayakkabılardan vazgeçemeyenler için gayet süslü spor ayakkabılar yerini aldı Bana sorarsanız spor ayakkabı süslü olsun veya olmasın her daim rahat ve şıktır:)
        Şimdi isterseniz bu tarz ayakkabılara bir göz atalım


Ben çok beğendim siz ne düşünüyorsunuz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder